Tuesday, January 22, 2008

''small is the new big'' kitabından bir alıntı

.....kendimi San Fransisco daki W Hotel'inde buldum.Diğer W hotel leri beni o kadar etkilememişti ,oldukça küçük beklentilerle içeriye girdim. Desk'in arkasında iki iyi görünümlü kişi kafalarını kaldırıp bana baktılar.Birtanesi gerçek bir gülümseme ile bana ''Hoşgeldiniz'' dedi ve herşey birdenbire değişmeye başladı.Bu insanlar gerçekten birşeyler için çabalıyorlardı.Buna mecbur oldukları için değil,bunu istedikleri için...Odama çıktım uyandırma servisini aradım.Oldukça kibar bir kişi telefona cevap verdi. Bana uyandıktan sonra kahvaltı isteyip istemediğimi sordu(sabah 4' de!)istedim.Bu cevabı alan bir insanın karı nedir ?15 dolar . Ama bu anlatılacak mükemmel bir hikayeydi,insanlara özen göstermenin gerçek hikayesi......


Kaynak:Seth Godin''Small is the new big'' Türkçe çeviri ''İşinizi küçümsemeyin''

No comments: